BHV-kwesties

roderidder
Topic Starter
Contacteer: Website

BHV-kwesties

#1 , 08 nov 2007 07:01

Was er ook geen vonnis dat dwangsommen toekende bij overtredingen van geluidsnormen van Zaventem?

Het ziet er vlak na de stemming BHV naar uit dat we morgen een nieuwe regering hebben die een oplossing moet uitwerken voor het probleem.

Zou het kunnen dat ze van de bureau van minister Landuyt tot en met het behang toe openbaar gaan verkopen?

RR

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Alfons

#2 , 22 nov 2007 22:11

Ik zit op een vervolg en oplossing van de schadecaleim van Het Brussels Gewest aan het Vlaams Gewest inzake die overschrijding van de geluidsnormen ook te wachten.
Heb die beslaglegging op het kantoor van Minister Landuyt ook gelezen.
Tot nader order klasseer ik dit gewoon onder een potje blufpoker dat het Brussels Gewest altijd zal verliezen - INDIEN DE VLAAMSE REGERING gewoon de gevraagde som betaalt MAAR DAN VOOR DE REST VAN HET BESTAAN VAN HET BRUSSELS GEWEST, VLAANDEREN dan ook niets meer geeft aan het Brussels Gewest! Brussel zou al veel minder donaties krijgen van de Vlaamse Regering. Als Vlaanderen overgaat tot betaling dan zijn wij geen volwaardig volk, dan zijn wij een soort mieren die hun hebben en houden laten opeten door (vreemde) krekels.
Mijn geduld wordt wel al een paar maanden op de proef gesteld.
Mvg
Alfons

Reclame

Terug naar “Actuele Thema's”