#3 , 08 mei 2013 09:17
In mijn akte is er een gedeeltelijke erfdienstbaarheid van overgang, zal even formuleren.
Er wordt naar een akte verwezen van 1923 dat is een aankoop van een tweede woning waarop geen erfdienstbaarheid op rust met plan waar op duidelijk op aangegeven dat op het eerst gedeelte een losweg is en niet op het tweede gedeelte, dus Art. 705 is van toepassing.
Toen ik deze aankocht hebben de partijen B & C zich een weg gemaakt, en vervolgens moest ik naar de rechter, de rechter legde mijn bewijzen naast zich neer om reden dat hun ingesloten is, wat niet klopt er is een officieel weg naast hun woning de meer zelf dat ik nu een akte heb waar uit blijkt dat partij c een stuk grond heeft verkocht waarop een weg moest open blijven aan een totaal andere kant voor hun en mij.
Partij B bij geeft geen erfdienstbaarheid staan in hun akte en ook niet in vorige aktes(heb opzoekingen gedaan).
ook is er hier steeds problemen schade(vastgesteld pv...) en nu de nieuwe eigenaar denkt dat die alles mag permitteren zoals Art. 700(laatste zin), diefstal plegen en mij verwijten dat ik een inbreker ben en diefstal pleeg... heb hiervan harde bewijzen.
Destijds moest ik pv tekenen tegen mijn zin en advocaat toen zei dat ik niet anders kon en de rechter zei toen "het is niet voor eeuwig" , zal die woorden nooit vergeten.