Hallo,
ik heb een probleem dat vele onder jullie ook nog wel eens zou kunnen interesseren,
heb enige tijd geleden een luxe douche cabine besteld via het internet,
bestelling ok, ... levering word gedaan in twee houten kratten, waarbij zoals afgesproken ook de factuur en de betaling gebeurd.
De bezorger verteld me dat ik de kratten nog even moet laten wennen voor het temperatuur verschil (gehard glas), ik laat deze een dag of twee staan voor dat ik eraan wil beginnen...........
ik maak de verpakking los en constateer diverse beschadigingen waarop ik de verkoper contacteer per mail, er gaan een paar dagen over nog geen nieuws ik stuur nog eens een mail waarop geen nieuws...;waarna ik een aangetekend schrijven richt waarop er ook niet word op gereageerd.
ik stel me in verbinding met het ECC deze bemiddelen inzake verkoop op afstand, wel nu deze kan mijn dossier pas behandelen binnen een maand en half ,
weet er soms iemand waar ik sneller kan geholpen worden
ik heb immers toch het recht aan mijn kant, of niet
mvg patrick