Beste,
vorige week zaten we met een verstopping in de keuken waarna we een loodgieter hebben gebeld.
Deze is langsgekomen en heeft de één of andere zuur oplossing in onze leidingen gegoten.
Uiteindelijk is de loodgieter er niet in geslaagd op de verstopping op te lossen en heb ik een andere firma moeten contacteren.
Echter na het bezoek van de eerste loodgieter heb ik enkele gevallen van schade vastgesteld:
- Een grote vlek (+/- 2m²) op de keukenvloer waar er tijdens de werken zich een plas "water" zich gevormd had. Je kan zelf duidelijk zien tot waar de dweil gekomen is bij het opkuisen van deze plas "water".
- afdrukken van voetstappen van zowel de loodgieter als mij op de keukenvloer. (Die wellicht veroorzaakt zijn tijdens het opruimen van deze plas "water")
- de keukenkast die beschadigd is van het water/afvalwater dat in de keukenkast gelekt is tijdens de werken.
Ik heb de loodgieter hier op aangesproken toen hij nog aanwezig was direct na de werken. Het advies dat ik kreeg was dat na enkele malen schuren dit wel moest opgelost zijn.
Enkele dagen later sprak ik de loodgieter hierover opnieuw aan via telefoon en werd mij een reinigingsmiddel beloofd die deze vlekken zou kunnen oplossen.
Gisteren heb ik via mail het bedrijf van de loodgieter opnieuw gecontacteerd en de historiek + problemen opgesomt, maar blijft het stil van hun kant.
Hoe pak ik zo een probleem het beste aan?
alvast bedankt