geflitst aan 88, correctie 82. in zone 70.
datum overtreding : 24/9
datum ontvangst pv: 17/10
is er iets aan te doen ? of gwoon de onmiddellijke inning van 60 € betalen?
(De enige keer dat mijn auto geflitst werd tegen 85 waar men 70 mag, was 2 uur voor ik bevallen ben - daar was nog iets tegen te doen )
Inhoudelijke reactie: Ik ken in Vlaanderen geen enkele dorpskern meer waar men nog 70 per uur mag rijden. Het betrof in mijn geval de ring van Geel, om 6 uur 's morgens. Een attest van de geboorte opsturen was voldoende om de bevoegde personen te doen besluiten dat het gerechtvaardigd was.(De enige keer dat mijn auto geflitst werd tegen 85 waar men 70 mag, was 2 uur voor ik bevallen ben - daar was nog iets tegen te doen )
Alsof men zich dan niet meer aan de verkeerswetgeving zou moeten houden en a volonté door de dorpskernen zou mogen racen.
De waarheid is natuurlijk iets heel anders.
http://www.juridischforum.be/forum/post ... te&p=23325@consulent (Pedro/Peter)
"U" was zeker op school ook al een pestkop of een moeilijk kind en nu wat ouder maar zeker niet wijzer en ook niet beleefder probeert "U" op een minder fraaie manier "Uw" frustraties te uiten op dit forum en mensen te beledigen.
Mijn advies is om daarmee op te houden en buiten te gaan spelen en vooral niemand pesten of dwarszitten.