hallo,
ik zit met een probleem, ik ben werkloos sinds 1 november, ik heb mooi op tijd alle papieren en attesten binnengebracht, uiteindelijk heb ik midden januari pas mijn 1ste uitbetaling gehad.
ik had geen brief gekregen over de details, maar zag enkel het bedrag van de 2 maanden gestort op mn rekening, ik vond dit al zo weinig, dus ik bel even naar de hvw, daar melden ze me dat ik ingeschreven sta al samenwonende..
ik zeg meteen dat dat fout is en dat ik alleenstaande ben, ok geen probleem zeggen ze daar, we gaan het aanpassen en het verschil van bedrag wordt op je rekening gestort..
na enkele dagen nog steeds niets te hebben ontvangen bel ik hun weer, wat blijkt, de rva heeft een verkeerde code doorgegeven aan de hvw zodat ik samenwonden ipv alleenstaande was. ze gingen dit aanpassen en opnieuw ging het geld gestort worden..
na enkels dagen op nieuw niks te hebben gezien, bel ik hun weer, krijg nu doodleuk een antwoord, ja die 2 maanden het bedrag dat we je moeten zie je pas volgend jaar van de belastingen terug?
ze kunnen met het verschil, de fout, die zij hebben gemaakt niet storten??
dus ik ben gewoon een bedragn rond de 300 euro kwijt omdat zij een fout hebben gemaakt
ik word gewoonweg niet meer geholpen door hun.. ik vroeg me af of nog iemand tips heeft om me te helpen om toch stappen te ondernemen zodat ik het geld toch krijg..
bedankt