#12 , 26 jan 2013 16:32
@lohabra: "Ter info: de wegcode is géén bont allegaartje vrijblijvende adviezen. U dient er zich aan te houden, punt."
ik heb nooit anders beweerd. Dit gezegd zijnde, ik betwijfel of er mensen in gevaar zijn gebracht
"Indien het werkelijk een onnodige maatregel betreft, verenig u dan als bewoners en spreek de bevoegde schepen erover aan. Luistert hij niet (genoeg), reken hem dan af in het stemhokje bij de volgende gemeenteraadsverkiezingen, en stem voor een partij die wél oren heeft naar jullie verzuchtingen. Of start zélf een politieke partij om dingen te veranderen."
belachelijk non-argument
"Zolang die maatregel van kracht is, en correct gesignaleerd, zal u er zich toch aan moeten houden. Of de gevolgen van een inbreuk dragen ....."
Ik hou me er altijd aan. Dit was een geval van overmacht
Men spreekt vaak over "de geest van de wet", is de "geest van de wet" hier niet dat de bewoners het recht hebben te parkeren?
"Het foutparkeren van de blauwbloezen is hoegenaamd niet netjes, noch goed te praten. Het is helaas géén excuus voor uw inbreuken, sorry."
Nog straffer, nu zijn het al inbreuken.
Ik heb overigens nergens beweerd dat het foutparkeren van anderen een excuus zou zijn voor "mijn inbreuken"