In het vonnis van de jeugdrechtbank staat dat mijn ex de helft moet betalen van de buitengewone medische en paramedische onvoorzienbare kosten van ons kind.
Ons zoontje werd vorige week gehospitaliseerd, hij was besmet met het RS virus, had voor de achtste keer dit jaar een dubbele middenoorontsteking, keelontsteking, noem maar op.
Er werden buisjes in zijn oren geplaatst (ondanks het feit dat hij nog maar pas 16 maand is), omdat hij het laatste half jaar de ene oorontsteking na de andere kreeg, chronisch maw.
Ik had nu graag geweten of mijn ex ook de helft moet betalen van alle kosten die ik in al die maanden heb gehad voor medicatie, voorgeschreven door de huisarts/pediater (antibiotica, neusdruppels, de talloze flessen en suppo's die ik in huis moest halen om zijn koorts te doen dalen, ...)
Dit omdat het nu duidelijk is dat al deze medicatie die ik de voorgaande maanden voorgeschreven werd, medicatie was voor een chronisch terugkerend iets, en het niet was voor een éénmalige oorontsteking/keelontsteking.