Graag jullie meningen.
Ik ben intussen 18 maand gescheiden. Heb 4 kindjes.
Voor 2 van de 4 geldt een verblijfsco-oud en voor de kleinste 2 niet die vallen in de klassieke regeling.
Nu wilt de papa dat ze alle 4 in de klassieke regeling gaan vanaf januari 2013. Ik wil dat graag dat zou heel wat problemen oplossen maar hij wilt niet echt betalen. Hij vindt dat ik het moet doen van het kindergeld van 859 euro.
Ik moet dus nd jeugdrechter om de EOT te laten wijzigen. Is op zijn vraag ook dus denk ik niet dat die moeilijk gaat doen en ik wil beveiligd zijn met een vonnis als hij zen onderhoudsgeld ooit niemer kan of wilt betalen.
Ik had dus voorgesteld :
50 euro per kind onder de 3 jaar
75 : 3-6 jaar
100 euro : 6-12 jaar
150 euro 12-18 jaar
200 euro : + 18 jaar
Maar dat vindt hij bij het haar gegrepen en té veel. Ik vroeg dus 250 euro nu vr 4 kindjes. Moet ook alles betalen hé. Juist buitengewone kosten worden gedeeld. Hij stelde eerst 89 euro voor vd 4 kids. Nu plots 150 euro ... maar kom seg das al maanden heen en weer gemail en ik ben dat zo beu.
Wat denken jullie ? Is dat zo overdreven wat ik vraag ? ik heb nu een advocaat die wilt nog meer vragen. Hij verdient 1488 euro netto en men adv zegt 100 euro per kind ... Daar gaat hij mee nd rechtbank.
Worden er geen vaste bedragen vastgesteld ? Hoeveel wordt er zo per kind min toegestaan in ene vonnis ?