Tom, toch even wat uitleg.
Ik heb zelf gisteren ook een knal gehoord rond Leuven, en die was vrij akelig, iedereen stond buiten en ik kan me goed inbeelden dat iemand dan snel de politie belt.
Uiteraard kan ik daar ook inkomen. Ook niets mis mee op met GSM of vaste lijn te bellen. Maar waarom in godsnaam dan een valse naam opgeven? Dat mag je me toch even uitleggen...
Ik vind je reactie "ai ai, met GSM abo of vaste lijn gebeld dat is zeer zeer dom he" dan ook wel grappig: je kan niet op een moment dat er iets gebeurt zo egoistisch zijn om nog snel een nieuwe simkaart te gaan kopen of een telefooncel. Het siert topicstarter dat hij de knal aan wou geven bij politie.
Het siert hem dat hij het wou aangeven. Het siert hem alles behalve dat hij dat onder een valse naam wou doen.
Wat een kwaadheid in je berichten zeg. Waarom?
"Kwaadheid"? Waar haal je dat?
Vanwaar de kwade toon in je berichten als je zelf nog wel wat te verbeteren hebt, de kwade toon bv in je berichten? Maak je zelf geen fouten misschien?
Vanwaar uw verwijten naar mij toe, als je zelf nog wel wat te verbeteren hebt, bijvoorbeeld het goed interpreteren van iemands berichten?
En geen reden nodig om iemand te ontslaan? Ik denk het wel... Waarom die onderschriften vol haat? Wie wordt daar nu beter van?
Onderschrift vol haat? Waar haal je dat nu weer? Een werkgever heeft NOOIT een reden nodig om iemand te ontslaan als hij zich aan de wettelijke opzegperiode houdt of een verbrekingsvergoeding betaalt. Sommige mensen menen dat een werkgever steeds een goeie reden nodig heeft om iemand te ontslaan en door deze redenering een houding ten opzichte van hun werkgever aannemen die hen later zuur kan opbreken. Vandaar de goede raad in mijn onderschrift. Het is een waarschuwing, geen haatdragend bericht!
Ik begrijp uw "aanval" niet echt (zeker niet aangezien dit uw allereerste berichtje is)? U verwijt mij haatdragend te zijn, maar post hier een bericht, specifiek naar mij gericht, dat toch wel een "verwijtende toon" heeft, en dat verder helemaal niets met de vraag van de topic starter te maken heeft. Geen idee hoe ik dat moet interpreteren, hoor.
Ik wens er verder ook weinig woorden aan vuil te maken. In tegendeel, een moderator mag gerust dit bericht (en in dat geval hopelijk ook het bovenstaande) uit dit draadje halen wegens off-topic. U mag voor de rest via PM laten weten wat er op uw lever ligt (zonder de garantie dat ik reageer, uiteraard).