kopie belastingsbrief

dajuna
Topic Starter

kopie belastingsbrief

#1 , 27 sep 2007 23:24

Wegens een verhuis ben ik een belastingsbrief van mijn persoonsbelastingen kwijt geraakt,maar nu heb ik die dringend nodig voor het invullen van een aanvraag.
Nu is mijn vraag kan ik daar een kopie van aanvragen voor het aanslagjaar dat ik kwijt ben?

groetjes

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Help_wanted

#2 , 01 okt 2007 23:50

Gewoon de fiscus aanschrijven of mailen op het adres dat op de achterkant staat van je andere aanslagbiljetten.

Vermelden dat je een duplicaat wenst van aanslagjaar x, Inkomstenjaar x.

Heb dit ook al voorgehad. Ze sturen je spoedig een duplicaat op!

Hope this helps...

mertensels

#3 , 08 okt 2007 19:03

hartelijk dank!

ik heb net hetzelfde voor. Ik heb m'n belastingsbrief van het jaar 2004 nodig, maar ben die ook kwijt geraakt tijdens m'n verhuis. We hebben die nodig voor subsidies.
Ga zodadelijk eens het adres zoeken

Reclame

Jorre

#4 , 24 okt 2007 19:26

Nu kun je die gegevens zelf consulteren op, downloaden en printen van de site van Financiën als je over een eID-kaartlezer beschikt.

djanodive

#5 , 20 apr 2008 16:02

Je kan ook gewoon naar de belastingen zelf gaan en een duplicaat vragen. Heb ik ook al gedaan. Is direckter, als ze tenminste tijd hebben.

Terug naar “Belastingen, BTW & Accijnzen”