betalingen schuldbemiddelaar

madammeke
Topic Starter

betalingen schuldbemiddelaar

#1 , 26 apr 2012 10:13

Beste,

Ik ben 1.5 jaar in collectieve schuldbemiddeling. De schuldbemiddelaar houdt elke maand geld af, en jaarlijks betaald hij de schuldeisers. Doch ik heb hier nog nooit enkel bewijs van gekregen, is het normaal dat je hiervan niet van op de hoogte gehouden wordt, en ook geen bewijs krijgt?

Ook houdt de schuldbemiddelaar elke maand 75 euro van onze inkomsten opzij op de rekening die hij voor ons opende (voor grote onkosten), ook hiervan heb ik nooit enig bewijs gekregen, is dit normaal?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Juridisch actief: Nee

#2 , 28 apr 2012 17:47

Wat zegt het vonnis?

http://economie.fgov.be/nl/modules/publ ... ebt_fr.jsp" onclick="window.open(this.href);return false;

okkelijntje

#3 , 17 jul 2012 21:36

Bij ons is het zo dat de schuldbemiddelaar eens per jaar een overzicht stuurt van de betaalde schulden en de openstaande schuld.

Reclame

lakylika

#4 , 18 jul 2012 11:50

wij krijgen om de paar maand bankafschriftjes

marrow20

#5 , 30 nov 2012 23:40

Wij zitten er al 3 jaar in en heb nog niks ontvangen...enkel de schuldenberg zien groeien.....

Terug naar “Krediet en Schuldbemiddeling”