Probeer Google Maps, evt met streetview. Foto's zijn gewoonlijk enkele jaren oud.Nee ik heb helaas geen fotos van de oude toestand. Had ik die maar!
Probeer Google Maps, evt met streetview. Foto's zijn gewoonlijk enkele jaren oud.Nee ik heb helaas geen fotos van de oude toestand. Had ik die maar!
Mischien wat "off topic " , maar wat als er personen afgebeeld staan op Streetview . Dacht dat dit schending privacy was en bewijsmateriaal ongeldig .Probeer Google Maps, evt met streetview. Foto's zijn gewoonlijk enkele jaren oud.Nee ik heb helaas geen fotos van de oude toestand. Had ik die maar!
Dat is wel duidelijk. Personen worden namelijk "geblurred" zoals alle gebruikers weten. Is trouwens vroeger zeer uitgebreid in het nieuws geweest.Mischien wat "off topic " , maar wat als er personen afgebeeld staan op Streetview . Dacht dat dit schending privacy was en bewijsmateriaal ongeldig .
Streetview is zéér omstreden in bepaalde landen , maar mischien dat de Belgen niet zo'n bezwaar hebben tegen het schenden van hun privacy ...
Ik in elk geval wel , en ik gebruik zelfs Google niet als zoekmachine .