ik heb me overlaatst bij tono zo een gratis boxershort besteld je moest wel 2,90 euro verzending betalen die heb ik ook gehad na zoeken op het internet kom ik veel slechte comentaar over die site ik heb me dan ook via hun site men abonnement opgezegt dan kreeg ik dit terug als reactie geachte mevrouw wij bevestigen uw opzegging van de lijn clubname de opzegging is meteen geldig het kan echter zijn dat een zending intussen al in behandeling is en binnenkort aan u adres geleverd werd in dat geval kunt u deze ofwel behouden ofwel terugsturen op uw kosten wij danken u voor u trouw en hopen u binnenkort weer als klant te kunnen begroeten
ook heb ik een mail gestuurd naar hun mailadres [email protected] met als volgt ik zou graag mijn volgende bestelling anulleren ik zou eigenlijk niets meer willen ontvangen kan u dit in orde maken en het stopzetten alvast bedankt kreeg vrijwel direct een standaart mail met de boodschap wij hebben u bericht in goede orde ontvangen en zullen dit doorsturen naar destbetrefende afdeling die u verzoek in behandeling zal nemen indien nodig ontvant u zo spoedig mogelijk een antwoord per mail 2 dagen later kreeg ik een mail terug met de boodschap geachte mevrouw,heer wij hebben nota genomen van u bericht wij verzoeken u bij verdere correspondentie het bovenstaande refferentie nummer te vermelden met vriendelijke groet kevin ik heb dan terug gestuurd dus mijn abonnement op men mail adres met klanten nummer .......................... werd stopgezet en ik ontvang ook geen pakketjes meer van jullie ik heb via jullie site men abonnement ook nog is stopgezet en hopelijk is het nu oke en is men abonnement dan ook gestopt
is dat zo goed of wat kan ik nog doen ?