is er iets gebeurd ? het kan zijn dat je niet onder de toepassing van het kb 28/5/2003 gezondheidstoezicht werknemers valt maar doordat iets gebeurde er welMjin man is vloerder, 54 jaar oud, en werkt al 12 jaar bij dezelfde werkgever.
In november moet hij naar het medisch onderzoek.
Is dit verplicht?
Heeft hij een specifieke reden om niet te willen gaan? Een gratisch medische check-up, daar kan je toch niets op tegen hebben?Mjin man is vloerder, 54 jaar oud, en werkt al 12 jaar bij dezelfde werkgever.
Is dit verplicht?
Mmm, dus die mensen stellen hun werk boven hun gezondheid?het is dus logisch dat sommigen, die mss op het randje van arbeidsgeschikt zijn, liever niet naar dat onderzoek gaan als ze bvb nog hopen enkele jaren verder te kunnen werken.
En maar goed ook, dan...Medisch onderzoek is verplicht btw.
Tja, laat het ons daar vandaag de dag maar niet over hebben. Als men in tijden van crisis overweegt om perfect gezonde mensen vanaf 50 jaar op brugpensioen te sturen...en daarna genoeg jaar hebt om op brugpensioen te kunnen
Heeft hij een specifieke reden om niet te willen gaan? Een gratisch medische check-up, daar kan je toch niets op tegen hebben?Mjin man is vloerder, 54 jaar oud, en werkt al 12 jaar bij dezelfde werkgever.
Is dit verplicht?
Bij ons in het bedrijf mogen werknemers vanaf 40 jaar jaarlijks (op vrijwillige basis), op kosten van de werkgever, een volledige medische checkup (inclusief EKG, etc...) in het UZ in Gent "ondergaan" en dit tijdens de werkuren. Wees maar zeker dat hier gretig gebruik van wordt gemaakt.
Bloed? In al die jaren dat ik werk heb ik al een 5-tal medische onderzoeken gehad en nog nooit is er bloed bij me afgenomen.De onderzoeken die je moet ondergaan hangt af van het werk dat ge doet, basis is gehoor, zicht en bloed.
voor op een stoel te zitten en uwe stylo vasthouden is dat ook niet nodig , voor werknemers op de autokeuring wel vanwege de uitlaatgassenBloed? In al die jaren dat ik werk heb ik al een 5-tal medische onderzoeken gehad en nog nooit is er bloed bij me afgenomen.De onderzoeken die je moet ondergaan hangt af van het werk dat ge doet, basis is gehoor, zicht en bloed.