Hallo,
Ik ben op 14 jarige leeftijd geopereerd geweest en hebben ze teelbal en bijbal laten indalen.Allereerst hebben ze met spuiten dit geprobeerd maar tevergeefs tot 2x toe.Toen is er ook gezegd dat er zeker geen problemen zouden zijn om later ooit kinderen te zullen hebben of krijgen.
Het probleem werd vastgesteld in wat nu CLB is vroeger PMS centrum waar we jaarlijks op controle moesten met onze klas bij een dokter,nu lees ik her en der dat men zulke operaties op vele vroegere leeftijd dient uit te voeren en het tevens ook nat te zien.
Waarom hebben ze dit pas na zovele jaren gezien? Nu ben ik 39j. en zijn we ruime tijd aan het proberen voor kinderen,daar dit niet lukt zijn er onderzoeken gebeurt en blijkt dat mijn spermazaad te weinig beweging heeft 20000 maar(verschillende stalen afgenomen).Dit zou wel degelijk te wijten zijn aan het te laat laten indalen vroeger,kan ik dit nu nog laten aanschouwen als medische fout of nalatigheid?waar moet ik daarvoor zijn aub?
Er is ons vroeger zo verteld (men ma is getuige ervan) dat ik nooit problemen zou hebben om kinderen te zullen hebben.
Stephan