Ik hoop dat je gelijk hebt, want ik moet zo meteen naar het gemeentehuis om de volmacht die ik heb gekregen, te bestendigen met bewijsstukken. Het ligt dus ook wel aan de reden voor volmacht, of je het gewoon onderling kan regelen, of toch ook langs het gemeentehuis moet (bij mij gaat het om iemand die in het buitenland verblijft).Voor zo'n volmacht moet je niet op het gemeentehuis zij-ijn! Dat regel je met z'n twee.
Ik dacht het ook wel, dat daar een verschil in zat. Nochtans stond er gisterochtend toevallig iemand vlak voor mij in het gemeentehuis, en die kwam de volmacht laten bestendigen voor iemand met een medisch attest. Nu, die deed dan misschien ook meer dan nodig was?dieke, in uw geval moet je langs het gemeentehuis voor het bewijsstuk, niet voor de volmacht op zich. In het geval van de TS, kan ze het bewijsstuk in het ziekenhuis bekomen en hoeft ze dus niet langs het gemeentehuis.
Yep, die persoon zal zeker willen geweest zijn, en had de tijd om naar het gemeentehuis te komen. Maar ze had het niet MOETEN doen. Misschien had deze persoon ook geen weet dat het papier voor de volmacht ook online kon gevonden worden en kwam ze dit dus afhalen op het gemeentehuis?Ik dacht het ook wel, dat daar een verschil in zat. Nochtans stond er gisterochtend toevallig iemand vlak voor mij in het gemeentehuis, en die kwam de volmacht laten bestendigen voor iemand met een medisch attest. Nu, die deed dan misschien ook meer dan nodig was?