Sinds een jaar is onze relatie op de klippen gelopen en dit terwijl ze zwanger was.Omdat we niet overeen komen ivm met de verblijfsregeling heb ik beslist om het gerecht in te schakelen met het gedacht ,de "rechter" zal wel het beste voor de kinderen beslissen!!Ik heb 2 zoons,8 maanden en 4jaar.Wanneer we samen op de rechtbank waren had de rechter in mijn voordeel uitgesproken nl: 2 weekends in de maand m'n kind van 4 jaar anderzijds vanaf 1 jaar hetzelfde regeling voor m'n jongste zoon.Qua vervoer de ?ne halen en de andere brengen!!Ik was verbaast dat het gerecht toch eerlijk handelt in het beste van het "kind"!!Vandaag heb ik de uitijndelijke vonnis gekregen in m'n bus:SCHANDALIG!!M'n kleinste zie ik 6 uren in de maand en dit gedurende de 2,5 jaar!!qua vervoer is alles voor mij!!en het maximum qua allimentatie!!Ik kan het nie verkroppen dat ik 6 uren in demaand m'n kleinste mag zien,terwijl die 2 dagen in de week bij de grootouders verblijft en 2 dagen bij een vriendin,maar de vader.....!!!!!Mn vertrouwen in het gerecht is beneden alle pijl.Hoe kan ik mezelf in die omstandigheden nog vader noemen.....ben diep teleurgesteld...
vaderloze vader!