sociale woning

yolande
Topic Starter

sociale woning

#1 , 09 aug 2007 18:16

Hallo,
Ik woon momenteel in een sociale woning. Ik heb plannen om mijn echtgenoot te verlaten omdat hij zeer agressief kan zijn (hij is om die reden trouwens invalide verklaard). Ik heb een zeer bescheiden pensioentje en dus niet de financiele middelen om iets te huren van een priv?persoon. Daardoor kan ik momenteel niet weggaan van mijn man.
Weet iemand of ik in deze omstandigheden voorrang zou kunnen krijgen bij een sociale woonmaatschappij op een woning? Ik kan het zelf niet gaan vragen omdat ik van mijn man niet alleen buiten mag.
Bedankt alvast voor de reacties

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Lex

#2 , 09 aug 2007 20:16

Steek eens uw licht op bij het OCMW van uw woonplaats, zij hebben nogal dikwijls opvang voor dringende gevallen.
Zij kunnen eveneens borg staan voor uw huurwaarborg.

Verder kan U laten nagaan of uw toekomstige ex man geen onderhoudsgeld kan betalen.

citroentje

#3 , 18 aug 2007 17:12

Ik denk niet dat je voorrang zal krijgen op een andere sociale woning,wat normaal is,je zal op een wachtlijst komen tot het u beurt is.Het ocmw kan je michien helpen alvast ik zou het proberen.

Reclame

Terug naar “Huren”