De buurman kan nu niet meer reageren op de haan, die ik netjes opsluit.
Daardoor moet ik mijn honden wat later buiten laten s'avonds. Ze morgen maar tot 12 u in de grote weide lopen. Als ze blaffen, dan roep ik ze binnen.Ze blaffen als ze een andere hond horen blaffen. Anders niet.
Nu blaffen er tegenwoordig een twee tal honden in de buurt, waar ze wonen ik weet het niet. Ze blaffen de ganse nacht en dat alle dagen van de week.
Komt een vervangende wijkagent nu met een klacht dat mijn honden niet meer na 22 u moge, blaffen buiten.Dat ik daar beter moet op letten.
De buurman had tegen de buurvrouw gezegd, dat hij mij ging pakken op de honden. Dat is met deze dus gebeurd.
Alleen zijn het mijn honden niet die snachts staan te blaffen tot smorgens, maar er wordt natuurlijk van uitgegaan van wel.
De wijkagent die ik al eerder op de hoogte stelde, die is nu per toeval op verlof. Het was een vervanger die bij me aan de deur is gekomen en helemaal niet wilde luisteren naar wat ik hem wilde vertellen.
De buurman is dus goed bezig, en heeft blijkbaar een serieus probleem, waar ik de dupe van ben.
Mijn honden zitten niet snachts in de tuin te blaffen, ik zorg daar heel goed voor.Als ze dan al eens blaffen, dan roep ik ze meteen terug binnen.Omdat ik zelf niet wil dat ze dat doen.
Het is niet gemakkelijk, want in de buurt zijn er dus die continu zitten te blaffen en telkens ik de mijne buiten laat spelen ,reageren ze natuurlijk op de andere.
Ik zal dus klacht voor stalking moeten indienen en tegen mijn zin ook tegen onbekenden, want als ik gestraft wordt voor de honden van een ander dat kan ik ook niet toelaten.
Al vind ik zelf het helemaal niet erg dat die mensen hun honden blaffen.Maar doordat men mij nu aanvalt op dit vlak, kan ik niet anders dan hetzelfde doen.Anders ben ik degene die alleen voor de geluidshinder opdraait.
Het is dik tegen mijn zin, ik ga er toch nog even over nadenken.
De overbuur is getuige dat de man steeds komt spioneren aan mijn woning, hij slaapt al maanden beneden en ziet hem smorgens heel duidelijk.
Waar ik dat eigenlijk aan verdiend heb, weet ik niet.Tot de man hier is komen wonen, kende ik hem niet.
Zelf ben ik invalide, en momenteel heel ziek.
Het wordt soms echt teveel.
Waarom iemand zo iemand begint te pesten ,begrijp ik echt niet.
Deze vervangagent beweerd dat er klachten zijn in verband met de honden, en de wijkagent die op vakantie is, heeft in al die jaren nooit klachten over ons gehad.Dus kan het alleen maar komen van de nieuwe buurman, die tegen mijn buurvrouw letterlijk zei deze week: ik ga ze te pakken nemen met haar honden!
Is dit dan niet strafbaar,iemand zo pesten en dingen beginnen zoeken om iemand het lastig te maken?Mag dat zo maar?
Ik ben hier eigenlijk veel te ziek voor.En kan ook niet gaan controleren welke honden er nu wel snachts blaffen.
Geen familie ook niet die kan helpen.

Groetjes aan iedereen.