#5 , 18 aug 2007 17:04
hallo,
Jammer voor u maar als het al in u vonnis staat van u scheiding staat u ex recht in haar schoen,weet het mooie is het niet maar toch zal het zo zijn de rechtbank zal haar ook gelijk geven.
Me vriend zit ook in zo een geval,vroeger woonde hij 30 km van ze ex zij bracht de kinderen hij bracht ze terug.Zo staat het ook in het vonnis elk de helft,tot me vriend mij leerde kennen en hij besloot bij me in te trekken maar dat was wel zo een 200 km verder,dus hij naar haar met het nieuws de kinderen waren dan 14 en 12 dus ze konden met de trein komen en ze hadden een rechtstreekse verbinding en wij vonden het voor beide partijen een redelijke goede oplossing en betaalbaar elk een 50 euro om de 5 weken,stond trouwens in het vonnis dat we beide moesten zorgen dat de kinderen bij de ex gerakenten en terug,wat zei zij als antwoord ik kan er niets aan doen dat ge zo ver ga wonen ik betaal niets.Wij betaalde de eerste kaart en de tweede intussen tijd hadt ze naar de rechtbank gegaan,normaal kwamen ze van zaterdag tot zondagavond,maar omdat we wilde dat ze eens konden uitslapen vroegen wij of ze de vrijdagavond mochten komen tot de zondag,maar zij wilde daarvoor ook naar de rechtbank,dus wij een adv onder de arm konden we ook de onkosten van de trein op papier hebben,wel wat was de uitspraak,zij moet niets betalen voor de kosten maar wij moeten er wel volledig voor opdraaien,hun heen en terugreis,wel rechtvaardigheid is in onze belgieland ver te zoeken.