Jazeker Wesley, RESPECT!
Het is ongelooflijk hoeveel mensen mekaar belangenloos helpen.
Bestaat daarvoor geen speciale prijs of zo?
Met vriendelijke groeten
Heye Andy
De mensen die gewoon willen babbelen kunnen toch terecht in het praatcaf??
Als je het aan mij vraagt op die manier zou ik zeggen geen van allen, en dan komen we terug op de draad "is er hier een emotioneel jurist in de zaal?"Ik begrijp uw punt niet, wat wil je nu precies veranderen? Een bijkomend praatcaf? enkel voor mensen die uit een scheiding komen? Iedereen in een hokje duwen en verplicht melden jurist of niet-jurist? De juristen verbannen omdat die enkel maar een juridisch antwoord geven en de onderliggende emotie niet zouden herkennen?
Concreet:
Wat de technische component betreft wordt momenteel gewerkt aan een uitgebreide site waar louter technische info aangeboden zal worden.
Wat de emotionele component betreft denk ik dat JF ruimte moet bieden aan de mensen om zowel hun technische vragen alsook hun emotionele vragen voor te leggen.
Hoe dat laatste beter vorm kan krijgen hoor ik ook graag van jullie.
Helaas val ik hier in deze draad uit de boot,... ik zit al zo lang achter Uw antwoorden te visseniedereen krijgt een zo gepast mogelijk antwoord enz...
Ik zou maar niet te hoog van de toren blazen gezien uw onwetendheid, af te leiden uit het gesprek: http://www.juridischforum.be/forum/view ... highlight=
T'is proper voor iemand die beweerd zoveel van het recht af te weten. Daar hebben ze U op U plaats gezet en nog verkoopt ge zever.
Blijf bij wat ge geleerd hebt zou ik zeggen.(banden oppompen)
Sorry voor mijn taalgebruik maar het frustreert me dat U ondanks de vele berichten uw ongelijk niet wil inzien.
Leden van....mogen GEEN consulten(*) geven, de kans dat je hier magistraten zal terug vinden die 'actief deelnemen' aan een discussie lijkt me dan ook nihil.Dat het een prachtig initiatief is daar sluit ik me helemaal bij aan en de antwoorden van de webmaster zijn mij ook erg genegen
Wat ik hier mis op een forum als dit zijn nickname's als Jos De Persrechter / Mie Procureur.
Als we toch op dreef zijn. Waarom niet, de Griffier, den Deurwaarder, de Notaris, ...
Dit wil absolute niet zeggen dat ze geen informatie mogen geven... integendeel niet zelden zijn ze bij wet verplicht deze te gevenLeden van....mogen GEEN consulten(*) geven
Nogmaals internet geeft hier juist uitstekende mogelijkheden, het blijft anoniem ! en als je die wettekst goed leest is dit noch mondeling noch schriftelijk... Het is dus eerder een mentaliteit of gebrek aan goede wil gelet men zoals ik hierboven schets (internet is bij men weten virtueel) er toch heel wat mogelijkheden zijnmogen mondeling noch schriftelijk de verdediging van de partijen voeren en mogen hun geen consult geven
Dank voor het begrip,3. Plaatsen van berichten met een inhoud die racistisch, haatdragend, obsceen of ongepast is, is absoluut verboden. De beheerders houden zich het recht voor om ELK bericht, ongeacht diens aard, zonder enige waarschuwing te verwijderen.
4. Materiaal waarop auteursrechten gelden en/of private correspondentie mogen niet geplaatst worden zonder akkoord van de eigenaar/betrokkene. Namen van personen of firma?s mogen niet vermeld worden. Daar permanente controle van alle berichten onmogelijk is, zijn enkel de plaatsers van het bericht aansprakelijk voor de eventuele schade hierdoor veroorzaakt.