Ja, is inderdaad mijn ex. Woont hier nu nog, krijg hem niet buiten. Zijn domicilie staat hier maar daar eindigt het dan ook.
Zoals ik al zei, alles is van mij en staat op mijn naam. Als er een toestel stuk was (tv, stofzuiger, koffiezet,...) mocht ik altijd een nieuw kopen (hoewel deze toestellen evenzeer voor hem dienen h?).
Hij vertelt nu bij nader inzien ook nog overal leugens over mij...

Bittere ellende dus.
Nee, meer betalen wou hij inderdaad in al die jaren niet en we hadden daar dikwijls ruzie over omdat ik op einde van de maand niet rondkwam en hij iedere maand een half maandloon kan sparen...
Voor mij is het nu dus genoeg geweest. Nu moet ik hem enkel nog buitenkrijgen en dit zal via de vrederechter moeten. Verzoekschrift ligt hier klaar om binnen te doen op vredegerecht.
De vraag die ik aanvankelijk stelde, was enerzijds om een beetje gemoedsrust te hebben (dat ik g??n afhaalder ben !!!) en anderzijds om in een verre toekomst niet dezelfde fout te maken !
Is er iemand die weet of er bij dat verzoekschrift ook een bewijs van domicilie van hem moet ? Aangezien hij hier bij mij woont...
Wat een gedoe !!!