Valt het trouwens niet op mijne heren dat er niemand, maar dan ook niemand anders is van de 20.000+ andere posters die bezwaar uit tegen de "strenge" moderatie op dit forum. Ga zo vooral voort...
De moderatie op dit forum is niet noodzakelijk "streng". Trouwens is het nu ook weer niet omdat er geen kritiek is dat alles pijs en vree is. Er zijn IMHO wel een stuk of 20 moderators te weinig. De enigen die ik dan ook zie modereren zijn VDB en JPV. Ik ken kleinere forums waar een veelvoud aan moderators zit. Ik vraag me trouwens af of men iets van juridische kwesties moet kennen of afweten om te kunnen modereren. Ik ken computerforums waar de moderators bij wijze van spreken amper weten wat een computer is.
Mij valt het op dat het aantal onbeantwoorde posts schrikbarend stijgt. En ik heb het al eens gezegd, maar daar begreep men niet onmiddellijk wat ik er mee bedoelde: nl. dat als ik in de rubriek onbeantwoorde posts kijk, ik er onmiddellijk diegenen uithaal die nooit beantwoord zullen worden (ik kan die ook niet beantwoorden). En kijk als ik er dan na zo'n week of meer iets op antwoord in de zin van "sorry ik kan U ook niet helpen ...", gebeurd er iets zeer merkwaardigs .... de mensen krijgen antwoord. Er moet een of ander verborgen tracking device aan mijn posts gekoppeld zijn.
Dit bevestigd mijn vermoeden in elk geval dat er sommigen een voorkeursbehandeling (in de minder gunstige zin) genieten.
80% van de tijd op dit forum spenderen aan het controleren van een paar individuen begint het gehele moderatieteam ernstig de voeten uit te hangen, dat mag gerust geweten zijn!
Buiten de politiek correcte krijtlijnen durven denken is per definitie reactionair. Kortom, kritisch nadenken is rechts geworden. Dat is niet echt een compliment voor links" : Mia Doornaert in De Standaard