Wat kan ik hiertegen doen ?
Om 4uur 's nachts naar kliniek met ambulance, er is maar één kamer meer vrij.
Kamer met voortdurend geluid van airco (naast de deur , om zo te zeggen en verwarming 'volle bak', m. a. w. niet te regelen)
Ik vraag een andere kamer, maar , die is er niet, alles is volzet, ook de tweepersoonskamers,
ik kan wel oordoppen krijgen, en tegen de grote warmte, zet maar de venster open.
Ik zeg daarop dat ik naar huis ga , als ik geen degelijke , rustige kamer krijg .
En die kan ik niet krijgen, niet ter beschikking, wel oordoppen en zonodig een slaappil. Maar die wil ik niet .
Zolang ik daar nog ben loop ik in de voormiddag op de gang, en als ik verlost ben van ht infuus, ga ik met de taxi naar huis, het is dan 12u30/ 13u.
Ik krijg wel een factuur toegestuurd , 102 euro te betalen, voor de kamer , die voor mij niet voldeed, ik wilde van aanvang een andere kamer. Ik verbleef daar dus van 4u tot 12u30.
Heb de ombudsdienst v.d. kliniek gecontacteerd, maar geen avance, de directie eist de volle pot.
Mijn vraag, 'kan ik hier nog iets tegen beginnen',en waar moet ik daarvoor aankloppen , of heb ik ongelijk, wat is jullie mening hierover, ?
'k Kijk uit naar jullie mening , .Dank , vrgt