@Turaki
Zo doen we het nu dus.. als het onze auto is dat op de plek van het busje staat parkeren we er ons gewoon achter
@Lightning
1. Op de eerste foto zie ik verderop in de straat gele onderbroken strepen op de stoeprand. Daar mag sowieso niet geparkeerd worden. Staan die er ook voor uw garage?
Die staan niet voor mijn garage
2. Op de eerste foto is een stuk onderbroken witte lijn te zien die de rijbaan verdeelt in rijstroken. Daar mag sowieso niet geparkeerd worden op de rijbaan tenzij op plaatsen waar een E9a of E9b het toelaat.
Die staan er wel (dacht ik toch, eens controleren morgen)
3. U mag niet stilstaan of parkeren op plaatsen waar U andere weggebruikers onnodig zou kunnen hinderen. U mag uw wagen m.a.w. niet opstellen op een manier die het busjes zou kunnen verhinderen om te vertrekken.
Dus als 1 van onze wagens er staat, geen probleem aangezien we onszelf moeilijk kunnen verhinderen uit de parkeerplaats te rijden
4. Stel dat na voorgaande punten het toch nog zou toegelaten zijn om te parkeren voor uw inrij, dan is de regel dat U dat enkel mag met het voertuig waarvan het kenteken is aangebracht op de inrij. Op uw inrij zie ik slechts 1 kenteken aangebracht terwijl er op de foto's verschillende voertuigen geparkeerd stonden. Op minstens een van de foto's stond het geparkeerde voertuig dus in overtreding.
Dit klopt volledig, maar de andere 3 kentekens komen ook op de poort binnen de week
Overigens een foto van het gedeelte achter mijn wagen: