arbeidsongeval moet ik ziekenbriefje laten hernieuwen?

elly wouters
Topic Starter

arbeidsongeval moet ik ziekenbriefje laten hernieuwen?

#1 , 04 mei 2012 11:01

Hoi,

Ik ben op controle van de verzekering moeten gaan om wille van een arbeidsongeval. Hij zij me dat het verzekering is goedgekeurd tot vandaag. De blijvende klachten komen niet meer van de val maar om wille van vroegere slijtage. Hij gaf me te kennen dat het ziekenfonds het overneemt. Nu ik heb nog een ziekebriefje tot het einde van de maand. Loopt dit gewoon door of moet ik dit laten hernieuwen?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JPV

#2 , 04 mei 2012 11:23

Als de werkgever geen bericht heeft dat je nog verder ziek bent, dan kan men je terug verwachten en kan je ongewettigd afwezig zijn bij verdere ziekte. Dus sowieso een verder ziektebriefje opsturen naar werkgever.

De weigering tot het verder erkennen van het arbeidsonegval kan je betwisten bij het arbeidsongeval

klungel

#3 , 04 mei 2012 17:05

De weigering tot het verder erkennen van het arbeidsonegval kan je betwisten bij het arbeidsongeval
begrijp ik niet

sowieso aangifte doen bij ziekenkas zelfs indien je de beslissing betwist

Reclame

JPV

#4 , 04 mei 2012 17:57

bij de arbeidsrechtbank dus

Terug naar “Arbeidsongevallen”