Beste,
Sinds verschillende jaren, ik ben er 44 heb ik last van koude. Ik werk namelijk in een beschutte werkplaats en werken wij soms in ruimtes waar het redelijk koud is , zeker met de winter periodes. Hebben we beslist testen te doen, bij koude werden mijn vingers, niet allemaal...maar wit. verlies van gevoel en pijnlijk naderhand, blijkt dat ik de ziekte van raynaud heb. Na al die jaren heb ik eindelijk een naam voor wat ik lastig vond. Toen ik mijn attest binnen bracht, ik werkte toen in een gedeelde in de firma waar het minder koud was dan andere gedeeldes werd ik overgeplaatst naar een koudere ruimte met zittend werk. Met de ziekte van raynaud word aangeraden zo veel mogelijk te bewegen. Voorlopig draag ik nog binnen een jas en drie pullen, anderen één pul of in t-chirt.Ik heb dit dan gemeld gezien mijn toestand dat het werk daar geen optie was, maar mag niet meer in die andere ruimte werken omdat het werk daar voor mij ..... te simpel is. Het weer begint te beteren, dus binnen ook. Maar ik zit al te panikeren als we de maand september, oktober zullen naderen. Wat kan ik doen ?