ik krijg een mail van een huurder die reeds in het buitenland verblijft (vriendin verblijft hier voorlopig nog), dat hij 1 mei het appartement wil vrijlaten (was enkele weken geleden), dus ik dadelijk werk gemaakt voor verder te verhuren, maar heb enkel mail als opzeg.
ik vraag elke keer voor een schriftelijke opzeg, maar dan krijg ik vorige week een mail; de vorige mail(opzeg) was per ongeluk verstuurd...
de nieuwe mail zegt;
ze willen de opzeg bevestigen, van de waarborg mag ik de huur van april afhouden, en ze willen duidelijk maken als ze het 2de deel niet terug krijgen van de borg, blijven ze tot 1 juni... ze huren nog geen jaar...
ik heb een mail gestuurd dat ze de huur moeten doorbetalen, en dat ik geen 3 maanden wederbeleggingsvergoeding wil, maar toch een vergoeding voor het vele werk, en de kosten, advertenties enz... en dat ik het ook zo snel mogelijk wil verhuren, maar dat ze normaal 3 maanden moeten opzeggen, geen 3 weken.
geen gehoor meer gehad.
ze staan er nog gedomicilieerd, maar dat zal nu snel veranderen.
wat beste te doen nu, dadelijk vredegerecht?? of moet je altijd maar iedereen zo laten vertrekken?
bedankt voor reacties