hij alleszins niet. voor hem is het voldoende als zij bij hem blijft en hij zijn "goede naam" maar niet verliest (want wat zullen de buren zeggen, op werk, vrienden, familie, etc).gescheiden vaders,
als je het relaas goed leest en vrij interpreteerd, kom je tot de vaststelling dat die vrouw en haar echtgenoot elkaar vrij lieten op bepaalde vlakken.
euhm, jeps... hij bracht haar tot bij me thuis (go figure...), soms zelfs tot in mijn geboortestad als ik toevallig daar was (meer dan 150km he!). reed dan terug naar huis en kwam haar 's avonds terug halen...
volgens mij was haar echtgenoot op de hoogte van haar relatie met anonimuis en hadden zij hier een doel bij.
zij heeft me altijd gezegd van niet, maar van familie, vrienden, werk,... krijg ik ook dikwijls dit verhaal (wat ik waarschijnlijk ook zou zeggen tegen iemand anders in deze situatie). maar bedrog en leugens zijn geweven door onze "relatie"
ik vrees dat deze met het voorstel van een echtscheiding eens zullen lachten en veronderstel dat haar omgang met andere mannen weleens kon dienen voor hun kinderwens, maar daarna ietsjes uit de hand is gelopen en te lang is blijven duren. maar zij beiden dit niet echt een probleem vinden.
voor haar was het wel een probleem, heb ik altijd toch gedacht. nu had ik 2 maanden MIJN zoontje niet meer gezien. dan 2 avonden wel (telkens +/- een uur) en nu is het terug bijna 2 weken geleden *zucht"