Factuur protesteren is het eerste wat u moet doen,
heeft u een bewijs dat u enkel om het repareren van het contactslot vroeg? Voeg hiervan een kopie bij het protest.
van Lex
PROTESTEREN VAN EEN FACTUUR
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . (plaats en datum)
Aan . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
(naam en adres van handelaar of firma, ondernemingsnummer en eventueel RPR)
Geachte,
Betreft: factuur nr. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Met dit schrijven wens ik uw factuur met nr. . . . . . . . . . . . ., die ik ontving op . . . . . . . . . . (datum) in haar totaliteit te protesteren. Gelieve zo vlug mogelijk met mij contact op te nemen om dit probleem te bespreken.
Zonder volledig te zijn, kan ik alvast het volgende opmerken m.b.t. uw factuur of levering
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Dit aangetekend schrijven werd u gestuurd onder voorbehoud van alle rechten en zonder enige nadelige erkentenis.
Hoogachtend,
(Handtekening, naam en adres)
Stuur een kopie van uw brief eveneens per gewone post.