Geachte Forumleden
Op vrijdag 25 november 2011 heb ik namelijk deze laptop besteld bij campusshop.be en is deze bij mij afgeleverd door UPS 12/01/2011. Momenteel heb ik deze laptop zo'n 4 maand in mijn bezit en bevinden er zich al reeds dode pixels op mijn scherm. Zelf heb ik nog geen contact kunnen opnemen met campusshop.be, maar deze beloofde alvast een pick up & repair garantie voor 2 jaar.
campusshop.be wordt ook geassocieerd met talrijke hogescholen als universiteiten, die laptops of ander elektronica materiaal ter beschikking stelt voor student tegen een zachte prijs. Zelf heb ik ook gelezen dat de consument recht heeft op een PERFECT werkend product gedurende 2 jaar en men hier enkel moeilijk kan overdoen indien er gebruikersschade is opgetreden.
Ik kan jullie alvast met mijn hand op mijn hart zeggen, dat ik er van overtuigd ben dat de dode pixels op mijn scherm absoluut niet het gevolgd kunnen zijn van gebruikersschade, daarnaast bij levering merkte ik ook dat er een klein klepje om mijn toetsenbord in te klikken een klein beetje los zat, maar dit heb ik er zelf terug ingeklikt aangezien dit niet zo'n probleem vormde.
Deze laptop heeft mij toch zo'n slordige 900€ gekost en wil daarom ook wel dat deze perfect functioneert. Dode pixels zie ik zelf als een gebrek aan de kwaliteit van het scherm en vraag mij dusdoende ook af wat mijn rechten of plichten zijn om dit probleem te laten herstellen of op te lossen.
Alvast bedankt