Code: Selecteer alles
http://www.riziv.be/nl/contacts/index.htm
Ze kunnen mickyken NIET voor de rechtbank dagen want RIZIV verstrekt GEEN ENKEL informatie van de persoon die de klacht indient en houdt hem/haar VOLLEDIG anoniem!Mja mickyken... Nooit gehoord van leven & laten leven?
9/10 heb je het verkeerd voor, en wat als ze dan besluiten om jou voor de rechtbank te dagen?
wat win je hierbij ?waar kan ik dit aangeven er zijn al profiteurs genoeg.
Dat is niet illegaal. Moreel min of meer verwerpelijk, maar dat is dan ook alles. Alhoewel ik vind dat iedereen mag verdienen wat ze willen. Als InBev walgelijk hoge premies wil uitbetalen, dan is dat hun goed recht. Het staat je vrij te solliciteren voor een postje in de raad van bestuur; juiste studies doen en beginnen met netwerken.wat win je hierbij ?waar kan ik dit aangeven er zijn al profiteurs genoeg.
en wat vind je dan van die 4 000 000€ belastingsvrij die jean luc volgende maand mag gaan ontvangen als extra verloning waar zitten ze dan met hun wetten ? en zwijgen we over de 1 000 000 000€ belastingsvrije bonus die men gaat schenken aan de toog bij het pintjes fabriek
En ook om 15 à 16 uur per dag te werken, en zeer flexibel te zijn.Het staat je vrij te solliciteren voor een postje in de raad van bestuur; juiste studies doen en beginnen met netwerken.
is het niet eerder via vriendjespolitiek of verkiezingsgeschenkje ?Het staat je vrij te solliciteren voor een postje in de raad van bestuur; .
Wel mee oppassen. Leven en laten leven is prima, maar ik besef maar al te goed dat ik véél meer belastingen betaal dan nodig omdat erMja mickyken... Nooit gehoord van leven & laten leven?