Ik vermoed dat ze de enige niet zijn.
Het kan... Ik ben niet echt thuis in de hele encryptie-materie. Ik ben er wel een paar keer mee professioneel in aanraking gekomen, ivm. het versleutelen van data (zowel over het internet als op gegevensdragers). Daar heb ik indertijd een discussie gehad waaruit bleek dat het in Frankrijk totaal niet zou mogen. Volgens vandebos zou dat niet correct zijn, desondanks las ik indertijd (2003-2004) nog op encryptiesites dat het in Frankrijk niet was toegestaan om zomaar data te encrypteren.
Een eenvoudige zoektocht op google bevestigt dat dat nu nog steeds het geval is trouwens... Alleen is het niet zo zwart/wit als mijn toenmalige confrater mij vertelde. Het zal ook wel afhangen van het type van encryptie neem ik aan. Er zijn bepaalde types sleutels zelfs totaal verboden dacht ik. Of vergis ik me hierin?
Ik weet alleen dat PGP nu nog steeds in vele linuxdistributies gebruikt wordt als de standaard encrypteerder voor uw persoonlijke gegevens, paswoorden en alle andere zaken die je zou willen encrypteren.