Ik had er zelf enkele weken geleden een afspraak gemaakt en moet zeggen dat ik hun advies echt wist te appreci?ren.Wie zijn we?
De Immotheker is een onafhankelijke onderneming. Wij begeleiden je financieel voor, tijdens en na de aankoop van een woning. Op ons kan je blijven rekenen, ook nadat de lening is afgesloten.
Ook als eigenaar kan je bij ons terecht. Bijvoorbeeld om je hypothecair krediet te optimaliseren, of wanneer je overweegt een andere of tweede woning te kopen, of wanneer je bij een scheiding wilt onderzoeken of je je huis kunt inkopen.
Wat doen we?
Wij maken samen met jou een woonplanningstudie.
Wij vergelijken de honderden woonleningen op de hypotheekmarkt en bieden snel, objectief en deskundig advies. Wij stellen je de meest aangewezen woonleningen voor.
Dit overkwam ook ons toen we informeerden naar een lening bij een bepaalde bank ... mijn vriend is zelfstandige en de bank maakte bij voorbaat vrij duidelijk dat het moeilijk zou worden om een lening te krijgen.bedankt, mapleleiah, volgens me ligt het aan mijn zelfstandige activiteit en het feite dat ik nog geen jaar daarmee bezig ben... wij zijn
inderdaad naar een paar andere banken gegaan en ze zeggen daar
net als bij de eerste dat alles zal lukken! Maar wat krijgen wij na 14 dagen ...?( wij hebben al compromis getekend)
Misschien weet iemand de welke banken werken met zelfstandige ondernemers ?
Fortis ... maar let goed op met die mannen want ze hebben ons ook min of meer opgelicht met onze lening door in het definitieve contract nog kosten bij te zetten waar niet over was gesproken bij de simulaties. We hebben ook talloze medische onderzoeken moeten ondergaan en de aanvraag heeft 3 maanden geduurd. Ik geef toe, we hadden het contract nog beter moeten lezen, maar we hebben de fout gemaakt onze vaste bank te vertrouwen.mapleleiah, de welke bank dan als ik mag vragen ?
Je mag niet kieskeurig zijn ... als je moeilijk een lening krijgt, zul je wel overal langs moeten gaan.oei..! 3 maanden kunnen wij niet wachten wij hebben maar 2 weken...
ook heeft Fortis de hoogste rentevoet geloof ik... en wij zijn geen klanten dus voor ons wordt het misschien nog erger
toch vriendelijk bedankt, Lenny!
Blij dat te horen. Hopelijk kreeg je ook goede voorwaarden.Bij KBC is onze lening binnen 24 u goedgekeurd ! !! ON-GE-LOOFELIJK!!