Daar de titel het heeft over identiteitsfraude, zal ik hierop verder gaan.Los van het feit dat het waanzin is om je partner systematisch te controleren op haar internetactiviteiten, vind ik toch dat er aandacht moet zijn voor de kern van de vraag.
Een relatie die niet gebaseerd is op wederzijds vertrouwen kan geen gezonde relatie zijn.neen, en hoeft dit ook niet weten. Echte aanrader, zo kan jij op voorhand zien als er iets verkeerd loopt in uw relatie en iets doen om de problemen op te lossen!Weet uw echtgenote nu ook van uw spioneer systemen die haar gebruik controleren?
helemaal niet ze doet dat dan ook, in tegendeel zou ik het ongezond vinden als mijn vrouw mij niet bespioneert, niet vraagt waar ik geweest ben enz. dat betekend dat uw partner bui is en laat u losgaan waar je naartoe wil.Een relatie die niet gebaseerd is op wederzijds vertrouwen kan geen gezonde relatie zijn.neen, en hoeft dit ook niet weten. Echte aanrader, zo kan jij op voorhand zien als er iets verkeerd loopt in uw relatie en iets doen om de problemen op te lossen!Weet uw echtgenote nu ook van uw spioneer systemen die haar gebruik controleren?
Zou u het op prijs stellen als uw vrouw u bespionneerde?
sorry maar ik geloof niet dat men kan enorm verliefd zijn op zijn vrouw en tegelijker tijd helemaal niet jaloersEn ik maar denken dat elkaar vertrouwen de basis was van een goede relatie. Domme luie ik, mijn vriendin zal hier dus zeker wel misbruik van maken...
Ik denk dat je communicatie (dus met elkaar praten en dingen vertellen) verwart met controleren. Ik vraag ook wat mijn vriendin vandaag gedaan heeft, omdat ik mij daar voor interesseer. Ik ga echter niet controleren of wat ze mij zegt wel waar is. Mijn relatie zou niet lang duren mocht ik dit wel doen (en niet vanwege wat ik eventueel zou kunnen ontdekken).