Beste,
Ik zoek verhalen van papa's die door justitie in de kou gezet zijn als het om het bezoekrecht/hoederecht van de kinderen gaat. Ik zou die verhalen heel graag horen en allemaal samen brengen en naar voren brengen in het één of andere platform.
Mij is vandaag nog maar eens duidelijk geworden dat je als vader in België geen zeggenschap hebt en maar tweederangs bent. Een papa heeft in België enkel plichten en geen rechten. Dit zou ik aan de kaak willen stellen. Ik heb intussen contact opgenomen met een aantal personen en ik hoop dat zij interesse hebben om dit onderwerp in de belangstelling te brengen. Daarvoor reken ik ook op jullie als papa. Ik verwacht geen wonderen te kunnen bewerkstelligen maar ik hoop dat indien de verhalen verteld worden, er misschien een kans bestaat dat er iets verandert.
Indien jullie geïnteresseerd zijn, kunnen jullie mij een PB sturen en dan zien we hoe we het verder zullen aanpakken. Tips en hulp zijn altijd welkom. Ik speelde al langer met de gedachte iets te doen, maar na vandaag en het vonnis dat mijn man gekregen heeft ivm zijn kinderen kan ik niet langer lijdzaam toezien en wil ik actie ondernemen.
Hopelijk tot hoors,
Groeten