Ik vind het eigenlijk wel grappig welke uitvluchten mensen allemaal proberen verzinnen als ze de wet overtreden om zo toch maar hun boete of straf te proberen ontlopen...
Ben zelf ook al veroordeeld geweest voor alcoholintoxicatie... er stonden ook fouten in pv... namelijk o.a. een verkeerde nummerplaat (2 letters waren omgedraaid)... en neen het is nooit in mij opgekomen om dit aan te vechten... ik zeg altijd: wie zijn gat verbrandt...
Neem uw verantwoordelijkheid op... de wet zegt dat uw hond NIET mag loslopen...
En politie partijdig??? Zij stellen gewoon vast dat de wet werd overtreden... dus wat wil je?? Dat ze zeggen doe maar, UW hond mag loslopen. En btw, uw vriend had wel een waarschuwing gekregen he...
En u vindt het er ook over dat ze hem achtervolgen??? Blijkbaar is het wel nodig he... had hij da hond aan de leiband gehouden zouden ze hem achtervolgd hebben voor niets... maarja hij dacht waarschijnlijk boven de wet te staan...
Mijn raad... beroep aanteken tegen het vonnis en de rechter in beroep zeggen dat het pv niet geldig is aangezien er fouten instaan... veel succes