bvba's verwijderen

furiax
Topic Starter

bvba's verwijderen

#1 , 28 feb 2012 20:48

hey
ik heb in oktober 2011 een huis gekocht, volgens de notaris en de toenmalige eigenaar waren er geen handelszaken op dit adres geregistreerd.
Nu krijg ik hier regelmatig post toe op naam van 2 bvba's. de eigenaar van die bvba's blijkt de voormalige eigenaar te zijn.
De laatste tijd zijn dit steeds meer en meer rekeningen en aanmaningen, weet er hier iemand welke stappen ik moet ondernemen om die bvba's van dit adres te laten schrappen ?
Voor er hier weer een resem deurwaarders voor de deur staat.

sorry als deze post in het verkeerde forum staat maar wist niet goed waar hem te zetten.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Juridisch actief: Nee

#2 , 29 feb 2012 00:14

Ga naar kruispuntbank van ondernemingen -- public search ... je zal enkele malen moeten doorklikken.
(Kan op deze laptop mijn gegevensbank niet raadplegen)
Kijk ofwel met naam vennootschap ofwel met btw nr ofwel op adres of er effectief nog vennootschappen op uw adres staan.
indien neen ...alle brieven terug aan afzender. Deurwaarder naar kruispuntbank verwijzen ( moeten hun huiswerk doen)
Indien wel ... uw notaris brief laten schrijven.
Zelf ook eigenaar aangetekend in gebreke stellen dat hij u binnen de 10 dagen na ontvangst bewijs levert dat adressen overgeschreven zijn.
Tegen kwartierinspecteur zeggen dat er nog twee onbekende vennootschappen op uw staan.
Deze kan ook vennootschappen schrappen ...daar bestaat ook een procedure voor. Als hij ze niet kent moet hij ze maar aan zijn commissaris/ parket vragen.
PS hopelijk staat de eigenaar niet meer op uw adres ingeschreven ( navraag kwartierinspecteur/gemeente)

furiax
Topic Starter

#3 , 29 feb 2012 10:11

Bedankt voor de info blijkbaar staan er nog 2 ondernemingen ingeschreven op dit adres.
Heb dan maar mailtje gestuurd naar onze notaris en zal eerstdaags eens langs de gemeente langsgaan ook.
Normaal zou hijzelf geschrapt moeten zijn van dit adres via de wijkagent.
Heeft indertijd enkele weekjes geduurd voor we ons konden inschrijven op dit adres omdat meneer zijn adres nog niet veranderd had.
Hemzelf in gebreke stellen zal moeilijk gaan gezien ik niet weet wat zijn nieuw adres is.

Reclame

Terug naar “Kopen”