Hey allen,
Om even mijn probleem kort uit te leggen: 6 Januari een bestelling van een telefoon geplaatst op een Duitse webwinkel en betaald via overschrijving. 9 januari hadden ze de betaling ontvangen, hier een bevestiging van mail voor gekregen. In die mail stond ook dat ik een 2e mail mocht verwachten wanneer het product verzonden werd.
2 dagen gingen voorbij zonder iets, wat ik raar vond aangezien het product in stock stond aangegeven. Enkele mails verder blijkt dat het niet in stock is, en zij en hun leveranciers niet wisten wanneer het terug binnen ging zijn. 2 weken later nog altijd hetzelfde. Na wat hulp van een Duitse vriend, ben ik op [een reputatiesite] terecht gekomen, en dat was alles behalve positief. Direct mijn bestelling geannuleerd en geld terug gevraagd. Geen enkel probleem zeiden ze, buiten het feit dat we nu een goede maand verder zijn en ik nog steeds mijn centen niet heb. Ondertussen reageren ze niet meer op mijn mails.
Test-aankoop wilt me niet helpen aangezien ik geen lid ben.
Wat kan ik doen??
Gaat hier jammer genoeg om 425 euro en wil deze wel degelijk terug zien...
Hopelijk kan iemand me helpen.
Mvg,
Nicky G