#33 , 07 feb 2012 22:14
Uiteraard dat klopt maar ik neem aan dat hier de huurders toch maar weinig zin hadden in een procedure en volgens wat ik in de laatste post van TS lees toch stevig gewaarschuwd waren door een vooringenomen VR. Zo'n uitspraken en ik quoteer de TS "De rechter heeft ons over de hele lijn gelijk gegeven en de huurders duidelijk gemaakt dat zij bij een eventuele zaak voor het vredegerecht geen schijn van kans maken." dat doet een VR toch niet in een verzoeniongsprocedure nl. al op voorhand zoiets zeggen !!!! Het fijne zullen we nooit weten en ik zou me als huurder ook nooit zo gedragen als de huurder die hier door de TS beschreven werd. Maar voor zover ik me nog herinner van deze thread werden er door de verhuurder toch een aantal zaken als volledig normaal beschouwd terwijl juist het tegenovergestelde het geval was. Ik heb daar dan ook naar verwezen in mijn posts in dit geval. Case closed wegens geen procedure zou ik zeggen.
Buiten de politiek correcte krijtlijnen durven denken is per definitie reactionair. Kortom, kritisch nadenken is rechts geworden. Dat is niet echt een compliment voor links" : Mia Doornaert in De Standaard