Oraal verkregen sperma geen diefstal

roderidder
Topic Starter
Contacteer: Website

Oraal verkregen sperma geen diefstal

#1 , 27 mei 2007 13:08

Een Amerikaan die onder de alimentatie-eis van zijn ex-vriendin wilde uitkomen, heeft van een rechter nul op rekest gekregen. De man, Richard Phillips, had zijn ex aangeklaagd omdat ze sperma van hem gestolen zou hebben. Nadat hun relatie op de klippen liep hadden de twee af en toe nog seks met elkaar.

Bij de gelegenheden zou zijn ex Sharon Irons na het pijpen zijn sperma hebben ontvreemd en bij haar zelf ingebracht. Dientengevolge raakte ze zwanger. Phillips wist niets van een op komst zijnde baby. Pas toen Irons via een rechtzaak 800 dollar maandelijkse alimentatie werd ge?ist, kwam hij er naar eigen zeggen achter dat hij ongewild vader was geworden.

Hij beschuldigde zijn ex van een ''berekend, persoonlijk verraad'' en eiste ook een morele schadevergoeding. Irons pleitte onschuldig, want ze had haar ex-vriend volgens haar niets misdaan.

De rechter was duidelijk en zakelijk in zijn oordeel. Volgens de magistraat was er nimmer een overeenkomst dat het sperma ooit kon worden teruggegeven Ook pleegde de vrouw geen criminele feiten aangezien Phillips het sperma ''vrijwillig had afgestaan.''

http://frontpage.fok.nl/nieuws/77086

RR

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Lex

#2 , 28 mei 2007 13:31

Orale seks,pijpen?het kan niet de bedoeling geweest zijn dat het ?goedje? voorbij de labia majora passeerde. Dit lijkt me veel weg te hebben van ?bedrog?.

Orale seks kan leiden tot keelkanker, benieuwd hoe lang het nog wachten is voor daar rechtzaken van komen.

mapleleiah

#3 , 28 mei 2007 13:40

Wat ik me vooral afvraag is wanneer dergelijke onnozele rechtzaken ook eens bij ons gaan beginnen ... Amusant leesvoer, dat wel ...

Lenny
"I can resist everything except temptation" (Oscar Wilde)

Reclame

Heye

#4 , 28 mei 2007 14:29

Wat ik me vooral afvraag is wanneer dergelijke onnozele rechtzaken ook eens bij ons gaan beginnen ... Amusant leesvoer, dat wel ...
Dit fenomeen komt langzaam maar zeker naar hier (overgewaaid uit de states)

Wij hebben ooit eens een klacht gehad waarbij een agent werd gedagvaard, omdat hij bij een controle langs een tuin moest passeren. De buur had kippen, en die zijn geschroken door de agent waardoor ze geen eieren meer konden leggen.

De claim was 1000? vergoeding omdat de persoon gedurende drie maand geen eieren had van haar 60 kippen.Dure eieren.

Het is er nooit van gekomen.

Ik denk, dat wie geld te veel heeft, of gefrustreerd rondloopt rechtszaken begint wanneer hij wil. Hoe dom ook. En deze "mode" hebben we te danken aan de states.

mvg
Heye Andy

mapleleiah

#5 , 28 mei 2007 14:37

De claim was 1000? vergoeding omdat de persoon gedurende drie maand geen eieren had van haar 60 kippen.Dure eieren.

Het is er nooit van gekomen.
Ik denk dat in de USA waarschijnlijk 10 000 ? gevraagd zou zijn en dat er een heel grote kans was dat de eiser het ook had gekregen.

Lenny

Lex

#6 , 28 mei 2007 14:44

Lenny
Awel ik heb een vibrator die mij op de meest cruciale momenten in de steek laat, zou daar geen (recht)zaak in zitten?

mapleleiah

#7 , 28 mei 2007 15:13

Lenny
Awel ik heb een vibrator die mij op de meest cruciale momenten in de steek laat, zou daar geen (recht)zaak in zitten?
Wie weet? Maar je kan in dit geval beginnen met alvast een goed merk te kopen ... :D :lol: :P :wink:

Lenny

polka

#9 , 09 jun 2007 12:30

LOL
Je zal maar zwanger worden na een blowjob. :roll:
Er zijn geen zekerheden meer!

roderidder
Topic Starter
Contacteer: Website

#10 , 09 jun 2007 15:50

mannen hebben blijkbaar niet veel zekerheden meer...

Vriendin van vermoorde gangster eist zijn sperma

Antwerpen - De vriendin van de in Antwerpen vermoorde gangster Yassin Chehboune eist van het Antwerpse gerecht een spermastaal van haar partner omdat ze van hem nog een kind wil. Chebhoune kwam afgelopen zaterdagnacht om het leven bij een bloedige afrekening in Antwerpen.

Zijn lichaam ligt sindsdien in het mortuarium van het Antwerpse universitair ziekenhuis. Omdat de vrouw met haar vraag bot ving bij justitie, bood ze zich al enkele keren aan bij het mortuarium. Daar kwam het al enkele keren tot schermutselingen toen de vrouw ook met enkele familieleden opdaagde en een van de dokters bedreigde. (wer)

http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail ... QC1DC2IE_2

RR

Terug naar “Actuele Thema's”