als de betalingstermijn is verstreken kan je naar een deurwaarder of het gerecht stappen. na de wettelijke procedureren te hebben gevolgd.
aanmanig, aangetekende aanmanningen en waarschuwing voor gerechtelijke gevolgen.
Dit is inderdaad de normale procedure, maar ik denk dat het toch wel belangrijk is om te weten of:
1) de Gast via een venn. heeft besteld of persoonlijk
2) of de voetbalploeg die P.M sponsert met zijn privevermogen gebeurd, of met zijn vennootschapsvermogen.
Indien de Gast via zijn venn. heeft besteld en de voetbalploeg wordt gesponserd met P.M zijn priv?vermogen, dan kan de Gast enkel maar aanspraak maken op het vennootschapsvermogen omdat bij een vennootschap het priv?vermogen en het vennootschapsvermogen gescheiden zijn. (P.M. doet met zijn priv?vermogen wat hij wil).
Indien de Gast via zijn venn. heeft besteld en de voetbalploeg wordt gesponserd met P.M. zijn vennootschapsvermogen dan kan de Gast inderdaad als de betalingstermijn is verstreken naar een deurwaarder of het gerecht stappen. na de wettelijke procedureren te hebben gevolgd.
aanmanig, aangetekende aanmanningen en waarschuwing voor gerechtelijke gevolgen.[/list]
"Ik excuseer mij voor het soms aanstootgevende taalgebruik van mijn zoon" de moeder van Mette