#26 , 18 jan 2012 13:51
Ondertussen ook het verhaal gehoord van iemand die een abonnement had (betaald door de werkgever) op het moment van de "boete", maar dit toen vergeten was en de dag erna aan het loket gaan tonen is. Deze persoon heeft ook zo'n brief gekregen. Waarschijnlijk heeft de conducteur indertijd wel geregistreerd dat mevrouw haar abo vergeten was, maar heeft de loketbediende niet geregistreerd dat ze het wel laten zien heeft de dag erna. Héél klantvriendelijk, NMBS! Doe zo voort! Mensen zijn al pissed dat jullie er niet in slagen een beetje stiptheid en comfort te voorzien. Ze zijn nog meer pissed door alle (al dan niet wilde) stakingen. En nu komt dit er ook nog bij.
Mensen, mensen, ben ik blij dat ik het openbaar vervoer niet meer gebruik. Ik neem af en toe enkel nog de tram tot in het centrum van Antwerpen, wegens weinig ander alternatief. That's it!
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!