??? Een collega van jou bestelt geen eten voor jou, en dit is de oorzaak van alle ellende? Bij mij op het werk heeft een collega ook al eens vergeten om mijn broodje te bestellen (en ik ook al eens voor andere collega's), maar dan gaan we naar de broodjeszaak om de hoek en hebben we alsnog eten. Om hier nu meteen "pesterij" van te maken, is wel opmerkelijk.- X sluit mij uit bij het bestellen van eten = pesterij.
Pesterijen zijn toen begonnen, blijkbaar kon X mij niet uitstaan.??? Een collega van jou bestelt geen eten voor jou, en dit is de oorzaak van alle ellende? Bij mij op het werk heeft een collega ook al eens vergeten om mijn broodje te bestellen (en ik ook al eens voor andere collega's), maar dan gaan we naar de broodjeszaak om de hoek en hebben we alsnog eten. Om hier nu meteen "pesterij" van te maken, is wel opmerkelijk.- X sluit mij uit bij het bestellen van eten = pesterij.
Moet er bij pesterijen geen sprake zijn van herhaling?
Sorry, ik ken "de zaak" natuurlijk niet in detail, maar zoals het hier omschreven wordt, krijg ik toch de indruk (meer dan anders) dat we hier een toch wel héél eenzijdige versie van het verhaal krijgen...
Uitsluiten? Op welke manier is de topic starter uitgesloten? Als ik om eten ga voor bepaalde collega's ga ik echt niet all iedereen van het team vragen wat ze willen van de broodjeszaak, hoor. Dan kan ik 15 broodjes gaan bestellen. Vergeet het. Voelen de anderen zich dan "uitgesloten"? Neen, want het zijn volwassen mensen die begrijpen dat ik echt niet aan iedereen kan vragen wat ze moeten hebben.@Gebruiker21: BEWUST iemand uitsluiten is wel DEGELIJK pesterij én bovendien ook nog discriminatie (=maken van onderscheid!) - een wereld van verschil met "vergeten" te vragen!