#34 , 11 jan 2012 18:18
ok, sinds het aangetekend schrijven is er het een en ander veranderd. hij heeft ons mondeling akkoord gegeven dat wij hier mogen vertrekken wanneer wij willen, vermits zijn kleinzoon hier graag zou willen wonen. hij had opeens een aannemer gecontacteerd. wij hadden hierop geantwoord dat het momenteel voor ons niet goed uitkwam ivm examens en dergelijke. nu hebben wij ondertussen toch reeds twee keer een telefoontje gekregen à la: "er komt over twee dagen iemand werken uitvoeren in jullie appartement". wij hebben nogmaals gebeld met de huisbaas en hem gezegd dat wij liever gewoon een nieuw appartement zoeken en dat hij daarna zijn werken uitvoert. waar hij mee akkoord ging.
nu kregen we vandaag een vrij bizar briefje in de bus:
"Ik, ondergetekende "hier heeft de huisbaas zijn eigen naam ingevuld", verklaar dat ik momenteel geen verlof kan nemen en daardoor de nodige werken niet kan laten uitvoeren. Tevens verklaar ik een andere woonst te zoeken en dus ook mee onderschrijf dat de werken beter uitgevoerd kunnen worden wanneer ik een andere woonst gevonden heb.
Leuven, ... januari '12
Voor akkoord
naam en handtekening huisbaas "foutief geschreven naam van 1 vd huurders"
Nu weten wij niet zo goed wat we hiermee moeten doen? Hij heeft dus eigenlijk een brief geschreven met de mededeling dat HIJ geen verlof kan nemen, HIJ een andere woonst gaat zoeken, etc. Dat is dus al foutief. Bovendien is de naam van een van de huurders fout geschreven en is het niet bizar dat enkel 1 van ons dit moet ondertekenen?