ja hoor ik heb haar ik heb het zeker zelf gezien. Ze was alleen in mijn huis en dan was de venster dicht dus andere katten konden niet binnen.En ze heeft gepoogd om weer naar die venster te gaan en is op de vensterbank gesprongen onder mijn draperie en s'anderdaags als ik de draperie opende zag ik de gescheurde gordijn.
Groetjes Violette
Dit is geen keihard bewijs. Het enige bewijs is het "betrappen op heterdaad" van de kat. U trekt zelf de conclusie dat als er een kat in huis gezeten heeft, en een beetje later merkt u dat de gordijnen kapot zijn, dat het dan die éne kat wel geweest zal zijn. Een logische conclusietrekking, maar niet te bewijzen.
De periode dat het venster openstond, kon er een kat binnengekomen zijn, uw gordijnen kapotgemaakt, terug naar buiten gegaan, een andere kat binnengekomen en op het bed gaan liggen slapen. Misschien onwaarschijnlijk, maar niet onmogelijk.
Anyway, ik denk dat u dit best aanziet als een les om uw vensters niet zomaar te laten openstaan als u weet dat er katten kunnen binnekomen. Net zoals het voor mij een les was om geen al te dure bloempotten meer te kopen om buiten op een vensterbank te zetten
.