@ Vandebos, ik zal zeker niet nalaten om de afhandeling te posten en inzoverre mijn advocaat hiermee akkoord is ga ik ook bloggen en alle documenten van de aannemer en die van mezelf online plaatsen zodat andere mensen niet meer in deze man zijn val trappen. Het is ongehoord zulke praktijken en ik heb hier nu een principeskwestie van gemaakt. Ik wil dat het recht geschied ... Ik heb geen probleem met mij bekend te maken alsook de naam van de tegenpartij maar weet niet hoe het hier zit met de regels dus hou ik het daarom ook even voor mezelf. Via persoonlijke berichten wil ik altijd meer info geven over de identiteit van deze firma mochten medeforummers uit het antwerpse (regio Brasschaat/schoten/kapellen) hier nood aan hebben.
R.
ik zou u toch wel willen waarschuwen om te werk te gaan volgens de door uzelf verklaarde klokkeluidersmentaliteit.
U hebt namelijk geen enkel bewijs dat deze aannemer die op regelmatige basis doet zoals u laat uitschijnen met de omschrijving dat
zulke praktijken niet kunnen. U gaat er al van uit dat de aannemer schuldig is en in de fout is gegaan. Tenslotte zal het de rechtbank
zijn die daar over zal oordelen. En zelfs al gaat de aannemer in het ongelijk worden gesteld door de rechter dan nog wil ik eens zien hoe
u er vanaf komt als u uw verhaal gaat bloggen. Wedden dat u dan een proces aan uw been hebt ?
Het is uiteraard zo dat een aannemer niet zomaar meerwerken kan uitvoeren. Maar uw manier om de zaak op te volgen via een schandpaal scenario is ook niet correct te noemen.