#7 , 14 dec 2011 13:28
Het gaat om een verdoken tweewoonst, met twee aparte opritten en ook twee aparte adressen (hoekpand). Ik ben voor 1/6 eigenaar van het ganse, maar bewoonde met mijn toenmalige partner (ook eigenaar voor 1/6) de conciërge woning. Hij betrekt die nu alleen. Ik heb waarschijnlijk een huurwaarde nodig van een expert om zo zijn bezettingsvergoeding te bepalen. In de akte is een clausule opgenomen die bepaald dat indien iemand vrijwillig uit de onverdeeldheid wil treden, de andere partijen 5 jaar de tijd hebben om die uittredende partij te betalen. Zij wisten wat zij deden, ik helaas niet, en heb alleen maar kunnen toekijken hoe alles van hun kant werd gemanipuleerd. Zij hebben alle macht in handen. Gezien het gesaboteer van hun kant zou ik naar eerste aanleg kunnen stappen om een gedwongen verkoop af te dwingen, maar zij gaan teruggrijpen naar die clausule en ik heb geen zin om maar een stukje van mijn investering terug te krijgen. Zij hebben geld en macht, ik ben volgens hun niets....en zo handelen ze ook.