Ik vraag mij af waarom er hier een groepje mensen zit die niets anders doet dan andere topic te verkloten (sorry voor mijn woordkeuze) maar het is niet anders. Mensen stellen hier vragen en er moeten altijd enkelingen zijn die niet beter vinden om deze mensen in het belachelijke te trekken, deze mensen uit te lachen of te kleineren. Als moderator van een ander forum kan ik zeggen dat ik en de andere mods zoiets niet dulden. Wij verwittigen deze mensen 1 keer en dan vlieger ze eruit.
Hier kennen vele mensen de woorden "ON TOPIC" echt niet. het lijkt zelf dat sommige mensen er een sport van maken andere te willen koeioneren.
En om direct mijn paraplu te openen... ik zeg dit zeker niet om een moderator aan te vallen of zo. Het is een groot forum en ze zullen zaken over het hoofd zien maar ik merk in vele topics dat er reacties komen die echt niet gepast zijn en soms zelfs respectloos tegen voer de topic starter.
Wat kan het een lezer nu schelen dat iemand de vraag stelt... hoeveel boete moet ik betalen want ik heb 89km/u gereden waar ik maar 70 mocht. Welk nut heeft iemand hier om die mens te gaan uitmaken van potentiële moordenaar??? Zeker als je een paar opmerkingen verder leest dat deze persoon geflitst werd toen hij met zijn hoogzwangere vrouw om 23u naar het ziekenhuis reed. Of zoals ik voorhad een vraag stel over het feit ik al dan niet iets kan ondernemen tegen een gebeurtenis gewoon uitgemaakt wordt, en dat er zaken gezegd worden die niets te maken hebben met het onderwerp. En wat mij dan het meeste stoorde was het feit dat ik hier moeite doe om Nederlands te schrijven en dat er dan ene hier doodleuk komt zeggen dat ik beboet zou moeten voor mijn schrijf en andere taal fouten. Het ergste was een vraag over een echtscheiding waar dan de reactie komt van iemand dat hij maar niet op een ander moest gaan en dat hij dan niet gescheiden zou zijn... komaan zo'n zaken zeg je niet, zeker als er dan stond dat de oorzaak helemaal in een andere richting te zoeken was... spijtig dat ik dat niet terug kan vinden. Maar dit is voor als moderator ontoelaatbaar en die persoon zou zelf zonder waarschuwing van het forum gehaald worden.
Dit is niet dus echt niet bevorderlijk om reclame te maken... want als ik iemand naar deze url stuur die een vraagje heeft dan zal die ook waarschijnlijk reacties krijgen en dan zal die ook zeggen waar heb jij mij op laten posten.
Je kan je mening zeggen, maar er zijn manieren waarop je dit zegt. En mensen die dat niet kunnen of willen doen zonder andere te kwetsen of te shockeren die horen niet thuis op eender welk forum.